maandag, september 04, 2006

Midweek

Potverpillepap! Ben ik net weer een beetje op dreef met mijn nieuwe weblog, moet ik er weer even tussenuit. Ik ga samen met mijn kinderen naar de Belgische Ardennen.
Ik dacht zo: Ons land is in oorlog. Als we de tegenstander enigszins serieus mogen nemen dan kan de schaal ook zo omslaan en dan neemt de taliban hier de boel over. Daar wil ik op voorbereid zijn. Daarom ga ik in de Belgische Ardennen oefenen in het overleven onder guerrilla omstandigheden; op een riviertje peddelen, op een een paardenrug zitten, barbecuen (alleen halal vlees alvast om te wennen), dat soort dingen. Ben er vrijdag weer dus tot dan moeten jullie het even met jullie eigen geweten doen. Letten jullie even op de zaak?

2 opmerkingen:

Peter Storm zei

Ja hoor, goed op de zaak gepast hier intussen :-D Kom je opgefrist en goed getraind terug?

Noke Wan zei

Ik ben er helemaal klaar voor, al stel ik de vijand wel voor de strijd aan te gaan op minder heuvelachtig terrein want die bergen zijn moordend.
Bij wijze van, dan.